Ligplaatsen:
Er zijn nog een paar ligplaatsen vrij, interesse laat het ons weten en wie weet word u ons volgend lid.

Website

Op 10 februari ging de vernieuwde website online, reacties of opmerkingen mag je gerust mailen aan de webmaster

Viswedstrijden 2023

In het voorjaar worden zes wedstrijden georganiseerd (zie evenementen 2023).

Werkdagen maart

Op 10 en 11 maart zijn er klusdagen in de haven.

50 jaar WSV Griete

In 2023 bestaat WSV Griete 50 jaar. In dit jubileumjaar is er o.a. in een grote barbeque en eind september begin oktober een jubbileum viswedstrijd met talrijke mooie prijzen

Algemene Ledenvergadering

Vrijdag 3 maart om 19u30 algemene ledenvergadering.

BBQ 50 jarig bestaan op 26 augustus

Er was regen voorspeld maar op een buitje tijdens het opstellen van de tenten na kregen we de ganse avond zon. De opkomst was goed en iedereen was tevreden met het eten en de drank. ook het aperetief voor het eten viel bij iedereen in de smaak. Met de intrede van corona was het al enkele jaren geleden dat we nog een BBQ hadden in de haven, hopelijk kunnen we deze traditie de komende jaren verder zetten.

Jubileum viswedstrijd 1 oktober

Eindelijk eens een dag met weinig wind, de opkomst was beperkt door allerlei redenen.
De vangst was goed er werden enkele grote zeebaarzen en veel tong waarbij enkele boven de 40 centimeter. Winnaar werd de Hunter, na de wedstrijd kon iedereen zijn waardevolle prijs afhalen in ons clubhuis.